Продакт-менеджер

Жаңадан бастаушыларға арналған продакт-менеджменттің толық курсы: нарықтық қажеттіліктерді анықтаудан бастап өнімді әзірлеу мен енгізуге дейінгі негіздерді үйренесіз. Нөлден бастап сұранысқа ие маман болыңыз!

Бесплатный курс
Пройти бесплатно
Сертификат о прохождении обучения
О чем этот курс?

"Продакт-менеджер" курсы өнімді басқару саласында мансабын дамытуға ұмтылатын адамға арналған. Бұл курс продакт менеджері рөлінің негізгі аспектілерін қамтиды, осы динамикалық және сұранысқа ие салада сәтті бастау үшін қажетті білім мен дағдыларды ұсынады. Курс продакт-менеджмент туралы іргелі түсінік алғысы келетін, өнімдерді қалай жасау, дамыту және басқару керектігін түсінуді дамытқысы келетін адамдар үшін дәл келеді.

Курстың мақсаты:

  • Продакт-менеджердің рөлін түсіну: Білім алушылар продакт-менеджер не істейтінін, оның негізгі функциялары мен жауапкершілігі қандай екенін білетін болады.

  • Өнімді әзірлеу негіздері: Курс тестілеу мен прототиптеудің маңыздылығын қоса алғанда, идеядан іске асыруға дейінгі өнімді әзірлеу кезеңдерін қамтиды.

  • Өнімдік аналитикаға кіріспе: Негізгі өнім метрикалары, талдау құралдары және оларды қолдану туралы білім беру.

  • Дағдыларды дамыту: Білім алушылар техникалық және коммуникативтік дағдыларды дамыта отырып, алған білімдерін практикада қолдануды үйренеді.

Модульдердің қысқаша сипаттамасы:

  1. Модуль 1: Өнімді басқаруға кіріспе

  2. Модуль 2: Өнім әдістемелеріне кіріспе

  3. Модуль 3: Өнім зерттеулері

  4. Модуль 4: Өнімдік аналитикаға кіріспе

  5. Модуль 5: Өнім метрикалары

  6. Модуль 6: Өнімнің өмірлік циклі

Бейне сабақтар субтитрлермен жабдықталған. Субтитрлерді ойнатқыш тақтасындағы тиісті батырма арқылы қосуға немесе өшіруге болады.

72:00 Длительность курса
41 Уроков курса
31 Заданий
Для кого этот курс?
Начинающие специалисты
Курсы предоставят профильные учебные материалы, которые помогут начинающим специалистам заложить основу профессии и в дальнейшем применять в своей практике
Желающим повысить свою ценность на рынке труда
Курсы будут интересны профессионалам и специалистам, которые уже имеют опыт работы и хотят углубленно изучить профильные навыки, а также особенности их эффективного использования
Менеджеры и профессионалы разных профессий
Курсы станут базовыми для менеджеров и профессионалов разных профессий и позволят освоить новые навыки для работы
Чему научитесь?
Өнімді әзірлеудегі осы позицияның негізгі аспектілерін түсіне отырып, продакт-менеджердің рөлі мен міндеттерін айқындау.
Процестерді тиімді басқару үшін Agile және SCRUM әдістемелерін пайдалана отырып, өнімді дамыту стратегиясын жобалау.
Бірегей сауда ұсыныстарын айқындау және өнімді жайғастыру үшін нарық пен бәсекелестерді талдауды қоса алғанда, өнім зерттеулерін ұйымдастыру және жүргізу.
Программа курса

  • Сабақ 1. Танысу және курс туралы ақпарат 1 час
  • Сабақ 2. Өнімді басқару дегеніміз не? 1 час
  • Сабақ 3. Продакт-менеджердің рөлі, міндеттері және үміттері 1 час
  • Сабақ 4. Продакт-менеджер мен жоба менеджерінің рөлдерін салыстыру 1 час
  • Сабақ 5. Продакт-менеджер үшін қажетті техникалық дағдылар 1 час
  • Сабақ 6. Бұл рөлде жетістікке жету үшін маңызды жұмсақ дағдылар 1 час
  • Сабақ 7. Өнім командасының өзара әрекеттесуі және рөлі 1 час
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сабақ 1. "Customer Development" негіздері 2 часа
  • Сабақ 2. "Jobs to be done" (JTBD) әдістемесі 2 часа
  • Сабақ 3. Гипотезаларды тестілеу 2 часа
  • Сабақ 4. Өнімді әзірлеу тәсілдеріне шолу 2 часа
  • Сабақ 5. "Agile" және "Waterfall" салыстыру 2 часа
  • Сабақ 6. "Scrum" негіздері 2 часа
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сабақ 1. Өнімдік зерттеулерге кіріспе 1 час
  • Сабақ 2. Мақсатты аудиторияны талдау 2 часа
  • Сабақ 3. Сегменттеу және пайдаланушылардың портреттерін жасау 3 часа
  • Сабақ 4. Нарықты талдау 2 часа
  • Сабақ 5. Бәсекелестерді зерттеу 3 часа
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сабақ 1. Өнімді талдау негіздері және негізгі көрсеткіштер 2 часа
  • Сабақ 2. Customer Journey Mapping (CJM), өнімнің мақсаттары мен тәуекелдері 3 часа
  • Сабақ 3. Өнім көрсеткіштері және талдамалық фреймворктар 2 часа
  • Сабақ 4. Көрсеткіштерді таңдау және өнім үлгісін жасау 2 часа
  • Сабақ 5. Эксперименттердің дизайны және нәтижелерді талдау 2 часа
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сабақ 1. Юнит-экономика негіздері 3 часа
  • Сабақ 2. Клиентті тарту құнын есептеу (CAC) 2 часа
  • Сабақ 3. Клиенттің өмірлік мәні (LTV) 2 часа
  • Сабақ 4. Күнделікті және ай сайынғы белсенді пайдаланушылар (DAU/MAU) 2 часа
  • Сабақ 5. Пайдаланушыларды ұстап қалуды талдау (Retention) 2 часа
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сабақ 1. Өнімді негізгі әзірлеу кезеңдері және идеяларды қалыптастыру әдістері 1 час
  • Сабақ 2. Прототиптерді құру және тестілеу 3 часа
  • Сабақ 3. Минималды өміршең өнімді әзірлеу (MVP) 3 часа
  • Сабақ 4. Кері байланысты жинау және талдау, HADI циклдары 3 часа
  • Сабақ 5. Өнімнің жол картасын құру және басқару (Roadmap) 3 часа
  • Сабақ 6. Өнімнің бэклогымен жұмыс жасау 3 часа
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут
  • Итоговое тестирование 1 час
Об авторе
5
  • UNDP Kazakhstan
  • На площадке с 2024 года
Торговля и складирование
6 отзывов
10 курсов
809 обучающихся
6 выданных сертификата
Профиль
Похожие курсы

Войти