Продакт-менеджер

Жаңадан бастаушыларға арналған продакт-менеджменттің толық курсы: нарықтық қажеттіліктерді анықтаудан бастап өнімді әзірлеу мен енгізуге дейінгі негіздерді үйренесіз. Нөлден бастап сұранысқа ие маман болыңыз!

Бесплатный курс
Курстан тегін өту
Оқуды аяқтағаны туралы сертификат
Бұл курс не туралы?

"Продакт-менеджер" курсы өнімді басқару саласында мансабын дамытуға ұмтылатын адамға арналған. Бұл курс продакт менеджері рөлінің негізгі аспектілерін қамтиды, осы динамикалық және сұранысқа ие салада сәтті бастау үшін қажетті білім мен дағдыларды ұсынады. Курс продакт-менеджмент туралы іргелі түсінік алғысы келетін, өнімдерді қалай жасау, дамыту және басқару керектігін түсінуді дамытқысы келетін адамдар үшін дәл келеді.

Курстың мақсаты:

  • Продакт-менеджердің рөлін түсіну: Білім алушылар продакт-менеджер не істейтінін, оның негізгі функциялары мен жауапкершілігі қандай екенін білетін болады.

  • Өнімді әзірлеу негіздері: Курс тестілеу мен прототиптеудің маңыздылығын қоса алғанда, идеядан іске асыруға дейінгі өнімді әзірлеу кезеңдерін қамтиды.

  • Өнімдік аналитикаға кіріспе: Негізгі өнім метрикалары, талдау құралдары және оларды қолдану туралы білім беру.

  • Дағдыларды дамыту: Білім алушылар техникалық және коммуникативтік дағдыларды дамыта отырып, алған білімдерін практикада қолдануды үйренеді.

Модульдердің қысқаша сипаттамасы:

  1. Модуль 1: Өнімді басқаруға кіріспе

  2. Модуль 2: Өнім әдістемелеріне кіріспе

  3. Модуль 3: Өнім зерттеулері

  4. Модуль 4: Өнімдік аналитикаға кіріспе

  5. Модуль 5: Өнім метрикалары

  6. Модуль 6: Өнімнің өмірлік циклі

Бейне сабақтар субтитрлермен жабдықталған. Субтитрлерді ойнатқыш тақтасындағы тиісті батырма арқылы қосуға немесе өшіруге болады.

72:00 Курстың ұзақтығы
41 Курс сабақтары
31 Тапсырмалар
Бұл курс кім үшін?
Жаңа бастаған мамандар
Курстар жаңа бастаған мамандарға кәсіптің негізін қалауға және болашақта өз тәжірибесінде қолдануға көмектесетін бейіндік оқу материалдарын ұсынады
Еңбек нарығында өз құндылығын арттырғысы келетіндерге
Курстар жұмыс тәжірибесі бар және бейіндік дағдыларды, сондай-ақ оларды тиімді пайдалану ерекшеліктерін терең меңгергісі келетін кәсіпқойлар мен мамандарға қызықты болады
Әр түрлі кәсіптің менеджерлері мен кәсіпқойлары
Курстар әр түрлі кәсіптің менеджерлері мен кәсіпқойларына базалық білім беріп, жұмыс істеу үшін жаңа дағдыларды игеруге мүмкіндік береді
Не үйренесіз?
Өнімді әзірлеудегі осы позицияның негізгі аспектілерін түсіне отырып, продакт-менеджердің рөлі мен міндеттерін айқындау.
Процестерді тиімді басқару үшін Agile және SCRUM әдістемелерін пайдалана отырып, өнімді дамыту стратегиясын жобалау.
Бірегей сауда ұсыныстарын айқындау және өнімді жайғастыру үшін нарық пен бәсекелестерді талдауды қоса алғанда, өнім зерттеулерін ұйымдастыру және жүргізу.
Курс бағдарламасы

  • Сабақ 1. Танысу және курс туралы ақпарат 1 сағат
  • Сабақ 2. Өнімді басқару дегеніміз не? 1 сағат
  • Сабақ 3. Продакт-менеджердің рөлі, міндеттері және үміттері 1 сағат
  • Сабақ 4. Продакт-менеджер мен жоба менеджерінің рөлдерін салыстыру 1 сағат
  • Сабақ 5. Продакт-менеджер үшін қажетті техникалық дағдылар 1 сағат
  • Сабақ 6. Бұл рөлде жетістікке жету үшін маңызды жұмсақ дағдылар 1 сағат
  • Сабақ 7. Өнім командасының өзара әрекеттесуі және рөлі 1 сағат
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сабақ 1. "Customer Development" негіздері 2 сағат
  • Сабақ 2. "Jobs to be done" (JTBD) әдістемесі 2 сағат
  • Сабақ 3. Гипотезаларды тестілеу 2 сағат
  • Сабақ 4. Өнімді әзірлеу тәсілдеріне шолу 2 сағат
  • Сабақ 5. "Agile" және "Waterfall" салыстыру 2 сағат
  • Сабақ 6. "Scrum" негіздері 2 сағат
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сабақ 1. Өнімдік зерттеулерге кіріспе 1 сағат
  • Сабақ 2. Мақсатты аудиторияны талдау 2 сағат
  • Сабақ 3. Сегменттеу және пайдаланушылардың портреттерін жасау 3 сағат
  • Сабақ 4. Нарықты талдау 2 сағат
  • Сабақ 5. Бәсекелестерді зерттеу 3 сағат
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сабақ 1. Өнімді талдау негіздері және негізгі көрсеткіштер 2 сағат
  • Сабақ 2. Customer Journey Mapping (CJM), өнімнің мақсаттары мен тәуекелдері 3 сағат
  • Сабақ 3. Өнім көрсеткіштері және талдамалық фреймворктар 2 сағат
  • Сабақ 4. Көрсеткіштерді таңдау және өнім үлгісін жасау 2 сағат
  • Сабақ 5. Эксперименттердің дизайны және нәтижелерді талдау 2 сағат
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сабақ 1. Юнит-экономика негіздері 3 сағат
  • Сабақ 2. Клиентті тарту құнын есептеу (CAC) 2 сағат
  • Сабақ 3. Клиенттің өмірлік мәні (LTV) 2 сағат
  • Сабақ 4. Күнделікті және ай сайынғы белсенді пайдаланушылар (DAU/MAU) 2 сағат
  • Сабақ 5. Пайдаланушыларды ұстап қалуды талдау (Retention) 2 сағат
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сабақ 1. Өнімді негізгі әзірлеу кезеңдері және идеяларды қалыптастыру әдістері 1 сағат
  • Сабақ 2. Прототиптерді құру және тестілеу 3 сағат
  • Сабақ 3. Минималды өміршең өнімді әзірлеу (MVP) 3 сағат
  • Сабақ 4. Кері байланысты жинау және талдау, HADI циклдары 3 сағат
  • Сабақ 5. Өнімнің жол картасын құру және басқару (Roadmap) 3 сағат
  • Сабақ 6. Өнімнің бэклогымен жұмыс жасау 3 сағат
  • Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут
  • Қорытынды тестілеу 1 сағат
Автор туралы
5
  • UNDP Kazakhstan
  • 2024 жылдан бастап алаңда
Сауда және қоймалау
6 отзывы
10 курс
813 білім алушылар
6 берілген сертификат
Профиль
Ұқсас курстар

Кіру