Маркетингтік талдау (кеңес беру)

Бұл курс сіздің біліміңізді кеңейтіп, маркетинг саласында сұранысқа ие маман болуға бірегей мүмкіндік береді. Материалдарда нақты жағдайлар мен интерактивті тәжірибелер арқылы білімді практикада қолдануға ерекше көңіл бөлінеді.

Бесплатный курс
Пройти бесплатно
Сертификат о прохождении обучения
О чем этот курс?

Заманауи нарық жағдайында маркетологтар сұранысқа ие және жоғары жалақы алады, өйткені маркетологтар бизнесті қалай алға жылжытуды және оның дамуының тұрақтылығын қамтамасыз етуді, ақша ағынын қалыптастыруды, трендтерді ұстануды және т.б. Маркетингтік талдау мамандығының артықшылығы автоматтандыру арқылы еңбек нарығынан ығыстырылмаған.

Маркетолог алгоритмдерді көмекші ретінде пайдаланады, деректермен жұмыс істейді және тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін стратегияларды әзірлейді. Бұл курсты аяқтай отырып, сіз маркетинг саласында жаңа дағдыларға ие бола аласыз немесе онлайн режимінде өз дағдыларыңызды жетілдіре аласыз.

Бұл курста сіз логикалық ойлау негіздерін, деректерді жинау және талдау әдістерін, нарықты және бәсекелестікті зерттеу, бағаны басқару және баға стратегиялары, өнімді жылжыту стратегияларын әзірлеу үшін сауалнамалар мен зерттеулер жүргізу. Курстың соңында сіз сапалық және сандық зерттеулерді қалай жүргізу керектігін үйренесіз.

40:00 Длительность курса
18 Уроков курса
17 Заданий
Для кого этот курс?
Начинающие специалисты
Курсы предоставят профильные учебные материалы, которые помогут начинающим специалистам заложить основу профессии и в дальнейшем применять в своей практике
Менеджеры и профессионалы разных профессий
Курсы станут базовыми для менеджеров и профессионалов разных профессий и позволят освоить новые навыки для работы
Предпринимателям
Курсы позволят собственникам бизнеса освоить инструменты, ускоряющие развитие своего дела и достижение стабильного финансового результата
Чему научитесь?
Деректерді талдауды жүргізу
Бәсекелестікті бақылау және баға менеджменті жүйесін құру, есептер мен презентациялар дайындау
Өнімді жылжыту стратегиясын әзірлеу, сапалық және сандық зерттеулер жүргізу
Программа курса

  • 1-сабақ. Маркетингтегі логикалық ойлау және мәселелерді шешу негіздері 2 часа 30 минут
  • 2-сабақ. Маркетингтік талдауда ақпаратты жинау және деректерді талдау әдістері 2 часа 30 минут
  • 3-сабақ. Маркетингтік талдауда деректерді бағалау және шешім қабылдау 2 часа 30 минут
  • 4-сабақ. Сыни тұрғыдан ойлау және шешім қабылдау процесі 3 часа 30 минут
  • Аралық тестілеу 30 минут

  • 1-сабақ. Маркетингтегі нарық пен бәсекелестікті зерттеу 2 часа
  • 2-сабақ. Бағаны бақылау әдістері мен құралдары 3 часа
  • 3-сабақ. Бағаны талдау және деректерге негізделген шешім қабылдау 2 часа 30 минут
  • 4-сабақ. Бағаны басқару және баға стратегиялары 3 часа
  • 5-сабақ. Есептілік беру формалары және маркетингте презентация жасау 2 часа
  • Аралық тестілеу 30 минут

  • 1-сабақ. Сауалнамалар мен зерттеулер. Сауалнамалар мен зерттеулердің түрлері мен түрлері. 3 часа
  • 2-сабақ. Сауалнамалар мен зерттеулер жүргізу әдістері мен құралдары 2 часа 30 минут
  • 3-сабақ. Сауалнамалар мен сауалнамалар әзірлеу 3 часа
  • 4-сабақ.Сауалнамалар мен зерттеулерге негізделген деректерді талдау және шешім қабылдау 3 часа 30 минут
  • 5-сабақ. Алынған мәліметтер негізінде маркетингтік стратегияларды құру 2 часа
  • Аралық тестілеу 30 минут
  • Итоговое тестирование 1 час
Об авторе
4.9
  • Министерство труда и социальной защиты населения РК
  • На площадке с 2023 года
SMART SKILLS
245 199 отзывов
106 курсов
277 191 обучающихся
244 564 выданных сертификата
Профиль
Похожие курсы

Войти