Маркетингтік талдау (кеңес беру)

Бұл курс сіздің біліміңізді кеңейтіп, маркетинг саласында сұранысқа ие маман болуға бірегей мүмкіндік береді. Материалдарда нақты жағдайлар мен интерактивті тәжірибелер арқылы білімді практикада қолдануға ерекше көңіл бөлінеді.

Бесплатный курс
Курстан тегін өту
Оқуды аяқтағаны туралы сертификат
Бұл курс не туралы?

Заманауи нарық жағдайында маркетологтар сұранысқа ие және жоғары жалақы алады, өйткені маркетологтар бизнесті қалай алға жылжытуды және оның дамуының тұрақтылығын қамтамасыз етуді, ақша ағынын қалыптастыруды, трендтерді ұстануды және т.б. Маркетингтік талдау мамандығының артықшылығы автоматтандыру арқылы еңбек нарығынан ығыстырылмаған.

Маркетолог алгоритмдерді көмекші ретінде пайдаланады, деректермен жұмыс істейді және тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін стратегияларды әзірлейді. Бұл курсты аяқтай отырып, сіз маркетинг саласында жаңа дағдыларға ие бола аласыз немесе онлайн режимінде өз дағдыларыңызды жетілдіре аласыз.

Бұл курста сіз логикалық ойлау негіздерін, деректерді жинау және талдау әдістерін, нарықты және бәсекелестікті зерттеу, бағаны басқару және баға стратегиялары, өнімді жылжыту стратегияларын әзірлеу үшін сауалнамалар мен зерттеулер жүргізу. Курстың соңында сіз сапалық және сандық зерттеулерді қалай жүргізу керектігін үйренесіз.

40:00 Курстың ұзақтығы
18 Курс сабақтары
17 Тапсырмалар
Бұл курс кім үшін?
Жаңа бастаған мамандар
Курстар жаңа бастаған мамандарға кәсіптің негізін қалауға және болашақта өз тәжірибесінде қолдануға көмектесетін бейіндік оқу материалдарын ұсынады
Әр түрлі кәсіптің менеджерлері мен кәсіпқойлары
Курстар әр түрлі кәсіптің менеджерлері мен кәсіпқойларына базалық білім беріп, жұмыс істеу үшін жаңа дағдыларды игеруге мүмкіндік береді
Кәсіпкерлер
Курстар бизнес иелеріне өз бизнесінің дамуын жеделдететін құралдарды меңгеруге және тұрақты қаржылық нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік береді
Не үйренесіз?
Деректерді талдауды жүргізу
Бәсекелестікті бақылау және баға менеджменті жүйесін құру, есептер мен презентациялар дайындау
Өнімді жылжыту стратегиясын әзірлеу, сапалық және сандық зерттеулер жүргізу
Курс бағдарламасы

  • 1-сабақ. Маркетингтегі логикалық ойлау және мәселелерді шешу негіздері 2 сағат 30 минут
  • 2-сабақ. Маркетингтік талдауда ақпаратты жинау және деректерді талдау әдістері 2 сағат 30 минут
  • 3-сабақ. Маркетингтік талдауда деректерді бағалау және шешім қабылдау 2 сағат 30 минут
  • 4-сабақ. Сыни тұрғыдан ойлау және шешім қабылдау процесі 3 сағат 30 минут
  • Аралық тестілеу 30 минут

  • 1-сабақ. Маркетингтегі нарық пен бәсекелестікті зерттеу 2 сағат
  • 2-сабақ. Бағаны бақылау әдістері мен құралдары 3 сағат
  • 3-сабақ. Бағаны талдау және деректерге негізделген шешім қабылдау 2 сағат 30 минут
  • 4-сабақ. Бағаны басқару және баға стратегиялары 3 сағат
  • 5-сабақ. Есептілік беру формалары және маркетингте презентация жасау 2 сағат
  • Аралық тестілеу 30 минут

  • 1-сабақ. Сауалнамалар мен зерттеулер. Сауалнамалар мен зерттеулердің түрлері мен түрлері. 3 сағат
  • 2-сабақ. Сауалнамалар мен зерттеулер жүргізу әдістері мен құралдары 2 сағат 30 минут
  • 3-сабақ. Сауалнамалар мен сауалнамалар әзірлеу 3 сағат
  • 4-сабақ.Сауалнамалар мен зерттеулерге негізделген деректерді талдау және шешім қабылдау 3 сағат 30 минут
  • 5-сабақ. Алынған мәліметтер негізінде маркетингтік стратегияларды құру 2 сағат
  • Аралық тестілеу 30 минут
  • Қорытынды тестілеу 1 сағат
Автор туралы
4.9
  • Министерство труда и социальной защиты населения РК
  • 2023 жылдан бастап алаңда
SMART SKILLS
245 418 отзывы
106 курс
277 576 білім алушылар
244 784 берілген сертификат
Профиль
Ұқсас курстар

Кіру