Жанжалдар еңбек мобильділігі орталығының (мансаптық орталық) кәсіби қызметінің ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл орталықтардың қызметкерлері күн сайын әртүрлі қызығушылықтары, қажеттіліктері мен үміттері болуы мүмкін адамдармен кездеседі. Нәтижесінде жұмыспен қамту қызметтерінің тиімділігіне теріс әсер етуі мүмкін жанжалдар туындайды.
Курс жанжалдарды басқарудың келесі бағыттары бойынша білім мен дағдыларды игеруді қамтамасыз етеді:
1. Психологиялық процестерді түсіну: ұйым ішіндегі және клиенттермен өзара әрекеттесуге әсер ететін негізгі психологиялық процестерді түсіну.
2. Жанжалдарды анықтау және талдау: жанжал белгілерін анықтау және талдау, олардың себептері мен салдарын түсіну.
3. Жанжалдарды шешу әдістерін қолдану: жанжалды жағдайларды тиімді шешудің әдістері мен құралдарын меңгеру.
4. Эмпатия және белсенді тыңдау: басқалардың сезімдері мен эмоцияларын түсіну және қабылдау қабілетін дамыту, өнімді диалог құру үшін белсенді тыңдау әдістерін қолдану.
5. Шекараларды белгілеу: клиенттермен және әріптестермен қарым-қатынаста кәсіби шекараларды белгілеуді және сақтауды үйрену.
6. Күйзелісті басқару: қиын жұмыс жағдайларында өзін-өзі реттеу әдістерін және күйзеліс деңгейін төмендету әдістерін меңгеру.
7. Ұйымдастырушылық психология: ұйымның құрылымы, мәдениеті және психологиялық динамикасы қызметкерлердің өзара әрекеттесуіне қалай әсер ететінін түсіну.
8. Тиімді қарым-қатынас: қарым-қатынас дағдыларын жақсарту үшін әдістер мен техникаларды меңгеру.
9. Кәсіби қарым-қатынас этикасы: өз қызметінде этика және кәсіби стандарттар принциптерін қолдану.
Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар жанжалдардың алдын алу әдістері мен жанжалды басқару дағдыларына ие болады, жұмыс іздеушілермен, жұмыс берушілермен және әріптестермен жанжалды жағдайларда өзін ұстай алады, жанжалды жағдайларды шеше алады және келіссөздер жүргізеді.