Қазіргі заманғы кәсіпорындар қызмет саласына және меншіктің ұйымдық-құқықтық нысанына қарамастан, сатып алу қызметі арқылы қалыптасатын ресурстарға мұқтаж.
Курста өндірістік кәсіпорындарда да, негізгі тақырыбы коммерциялық, сауда-делдалдық қызмет болып табылатын кәсіпорындарда да сатып алуды ұйымдастырудың заманауи теориясы мен практикасы қарастырылады. Теория шеңберінде сатып алу қызметінің тұжырымдамалық аппараты, көлемді ғылыми негіздеу әдістемесі және өндірістік-шаруашылық қызметтің тиімділігін, бәсекеге қабілеттілігін арттырудың маңыздылығы мен қажеттілігін ескере отырып, қажетті ресурстарды, қызметтерді сатып алу жоспары қарастырылады. Курстың тәжірибеге бағдарлануы шеңберінде сатып алуды ұйымдастырудың және шарттық қатынастарды басқарудың, оның ішінде бизнес-процестерді цифрландыру технологиясын пайдаланудың заманауи әдістері мен тәсілдері ұсынылған. Бұл аспектіде стратегиялық бағдар материалдарды, тауарларды, жабдықтар мен қызметтерді оңтайлы жеткізушілерді таңдауға бағытталған. Сатып алу қызметінің тиімділігін бағалау, дауларды шешу, кәсіпорынның сатып алу қызметін жетілдірудің перспективалық стратегиялық резервтерін іздеу сияқты маңызды мәселелерді шешуді қоса алғанда, басқарушылық құзыреттерді қалыптастыруға ерекше назар аударылады.