Қазіргі нарықтық экономиканың негізі – сатушы мен сатып алушының тиімді қарым-қатынасы, оның жетістігі сатуды басқарудың дұрыс құрылған стратегиясына байланысты.
Курста нарық пен нарықтық қатынастардың заманауи теориясы, нарықтық категория ретінде қажеттілік, қажеттіліктерді анықтау әдістемесі, қажеттіліктерді төлемге қабілетті сұранысқа айналдыру тетіктері, сатуды жоспарлау тұжырымдамасы қарастырылады.
Курстың практикалық бағыты аясында тұтынушылармен қарым-қатынас процесіне заманауи әдістер мен тәсілдер ұсынылған. Жарнама және тәжірибе қалыптастыру, онлайн-сатылымдарды құру, әлеуетті клиенттерді ұстап қалу қағидаттарын ескере отырып, келіссөздер жүргізу стратегиясы мен тактикасын әзірлеу сияқты мәселелерге ерекше назар аударылады.
Курс баға белгілеу, сатудан түскен табыс пен пайданы бағалау, жекелеген тауарлар мен қызметтер бойынша сатудың рентабельділігін бағалау сияқты сату жүйесінің салаларында маңызды экономикалық есептеулерді жүргізуге үйретуді қарастырады.