Цифрлық технологияларды қолдана отырып сатуды басқару

Курс сауда саласы үшін мамандарды даярлауды көздейді, сатып алушылармен жұмыс істеу, цифрлық технологиялар мен ИНТЕРНЕТТІ пайдалана отырып тиімді сатылымдар құру үшін ойлаудың кең көкжиегін алуға мүмкіндік береді.

Стоимость курса
Бесплатный
Пройти бесплатно
Сертификат о прохождении обучения
О чем этот курс?

Қазіргі нарықтық экономиканың негізі сатушы мен сатып алушының тиімді қарым-қатынасы, оның жетістігі сатуды басқарудың дұрыс құрылған стратегиясына байланысты.

Курста нарық пен нарықтық қатынастардың заманауи теориясы, нарықтық категория ретінде қажеттілік, қажеттіліктерді анықтау әдістемесі, қажеттіліктерді төлемге қабілетті сұранысқа айналдыру тетіктері, сатуды жоспарлау тұжырымдамасы қарастырылады.

Курстың практикалық бағыты аясында тұтынушылармен қарым-қатынас процесіне заманауи әдістер мен тәсілдер ұсынылған. Жарнама және тәжірибе қалыптастыру, онлайн-сатылымдарды құру, әлеуетті клиенттерді ұстап қалу қағидаттарын ескере отырып, келіссөздер жүргізу стратегиясы мен тактикасын әзірлеу сияқты мәселелерге ерекше назар аударылады.

Курс баға белгілеу, сатудан түскен табыс пен пайданы бағалау, жекелеген тауарлар мен қызметтер бойынша сатудың рентабельділігін бағалау сияқты сату жүйесінің салаларында маңызды экономикалық есептеулерді жүргізуге үйретуді қарастырады.

36:00 Длительность курса
17 Уроков курса
10 Заданий
Для кого этот курс?
Начинающие специалисты
Курсы предоставят профильные учебные материалы, которые помогут начинающим специалистам заложить основу профессии и в дальнейшем применять в своей практике
Предпринимателям
Курсы позволят собственникам бизнеса освоить инструменты, ускоряющие развитие своего дела и достижение стабильного финансового результата
Фрилансеры
Курсы по навыкам для работы на фрилансе научат вас правильно строить работу и распределять ресурсы, продвигать себя и свои услуги, вести социальные сети, работать с клиентами и заказами
Чему научитесь?
Тұтынушылардың сұранысын бағалау
Цифрлық құралдарды пайдалана отырып, клиентті ұстап алу және ұстап қалу әдістемесін әзірлеу
Тауардың әр түрін сату бойынша экономикалық көрсеткіштердің есебін жүргізу
Программа курса

  • Нарықтың құрамдас элементтері 1 час 40 минут
  • Нарық категориясы ретінде қажеттілік 1 час 40 минут
  • Қажеттіліктердің түрлері жəне қазіргі классификациясы 1 час 40 минут
  • Қажеттіліктерді анықтау әдістемесі 2 часа
  • Тұтынушылардың сұранысын бағалау және сатуды жоспарлау 2 часа 50 минут
  • 1 модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Тұтынушылармен қарым-қатынастың заманауи құралдары мен механизмдері 2 часа
  • Жарнама және әсер сату құралы ретінде 3 часа 20 минут
  • Онлайн сатылымдарды құру 2 часа
  • Клиенттермен келіссөздер жүргізу стратегиясы мен тактикасы 3 часа 20 минут
  • Клиенттерді ұстап қалу 2 часа
  • 2 Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сауда қызметіндегі баға 2 часа 30 минут
  • Сатудан түскен кіріс пен пайданы бағалау 3 часа 20 минут
  • Сату тиімділігін бағалау 2 часа 30 минут
  • Сатуды басқаруды жетілдіру жолдары 3 часа 10 минут
  • Итоговое тестирование 1 час
Отзывы о курсе
Тыштыкпаева Ботагоз Кабдуллаевна
09.03.2024
5*
Негматова Сабина Серекпаевна
02.03.2024
тяжеловато
Айткулова Маржангуль Айтпековна
29.02.2024
5*
АУБАКИРОВ АЙҚЫН БАТЫРБАЙҰЛЫ
04.02.2024
👍🏼
Амангельдинов Ерсултан Ерсинович
08.01.2024
керемет
Об авторе
4.8
  • Торайгыров университет .
  • На площадке с 2023 года
Торговля и складирование
1 178 отзывов
32 курса
9 306 обучающихся
1 164 выданных сертификата
Профиль
Похожие курсы

Войти