Телефон арқылы кеңес беру

Курс Сall-орталық операторының міндеттерін зерттеуді қамтиды, оған телефон арқылы кеңес беру, сондай-ақ проблемалық мәселелер бойынша клиенттермен өзара әрекеттесу кіреді.

Бесплатный курс
Пройти бесплатно
Сертификат о прохождении обучения
О чем этот курс?

Соңғы уақытқа дейін Call-орталық операторы телефон қоңырауларына жауап беретін маман деп есептелді. Бірақ цифрлық дәуірдің арқасында, оператор мамандығы өзгеріске ұшырады және қазіргі уақытта бұл компания мен клиенттер арасындағы негізгі байланыс болып табылады. Немесе басқаша айтқанда, тауарлар мен қызметтерді ұсынатындар мен оларды сатып алушылар арасындағы байланыс. Call-орталық операторының қызметі клиенттердің таңдауы мен мінез-құлқына тікелей әсер етеді, осыған орай  осы мамандықтың өзектілігі артылуда.

«Call-орталық операторы» курсында мамандықтың мәні мен ерекшелігі, Сall-орталық операторы мамандығының психологиялық-этикалық аспектілері, кіріс қоңырауларды қабылдау және өңдеу процесін ұйымдастыру, ақпараттық-анықтамалық кеңес беруді ұйымдастыру және клиенттерге қолдау көрсету саласында білім алу қарастырылады.

Оқыту барысында курс қатысушыларында телефон келіссөздерінің тиімді құрылымын түсінуді қалыптастыруға, жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін клиенттермен тиімді телефон келіссөздерін жүргізу дағдыларын дамытуға назар аударылады.

36:00 Длительность курса
12 Уроков курса
11 Заданий
Для кого этот курс?
Начинающие специалисты
Курсы предоставят профильные учебные материалы, которые помогут начинающим специалистам заложить основу профессии и в дальнейшем применять в своей практике
Желающим повысить свою ценность на рынке труда
Курсы будут интересны профессионалам и специалистам, которые уже имеют опыт работы и хотят углубленно изучить профильные навыки, а также особенности их эффективного использования
Менеджеры и профессионалы разных профессий
Курсы станут базовыми для менеджеров и профессионалов разных профессий и позволят освоить новые навыки для работы
Чему научитесь?
«Call-орталық операторының» жұмысын ұйымдастыру
Телефон арқылы сөйлесе білу
Клиенттерге ақпараттық және анықтамалық кеңес беруді ұйымдастыру
Программа курса

  • "Call-орталық операторы" мамандығының мәні мен ерекшелігі 2 часа
  • Жұмыс орны, сапасы, білімі мен дағдылары, "Call-орталық операторларының« еңбек ақы төлемі 4 часа
  • Call-орталық операторы мамандығының психологиялық-этикалық аспектілері 4 часа

  • Кіріс қоңырауларды жіктеу және оңтайландыру 4 часа
  • Кіріс қоңырауларды қабылдау және өңдеу процесін ұйымдастыру 4 часа
  • Кіріс қоңырауларды жүзеге асыру алгоритмі  4 часа
  • Аралық тестілеу 30 минут

  • Клиенттерге ақпараттық-анықтамалық кеңес беру мен қолдаудың мәні мен міндеттері 4 часа
  • Клиенттерге ақпараттық-анықтамалық кеңес беруді және қолдауды ұйымдастыру 4 часа
  • Клиенттерге ақпараттық-анықтамалық кеңес беру мен қолдауды оңтайландыру  4 часа
  • Аралық тестілеу 30 минут
  • Итоговое тестирование 1 час
Отзывы о курсе
ДОСМУХАМБЕТОВА БОТАГУЗ ГАЛИМОВНА
26.02.2024
тест қиындау екен, сабақ жақсы
Сундеткалиев Талгат Жумабаевич
17.02.2024
Норм
ТЛЕГЕНОВА НУРГУЛ МУРАТБАЙҚЫЗЫ
19.10.2023
хорошо
Шаисмаилов Диас Алиулы
06.02.2023
Маған курс, икемді кесте және зерттелетін мәселе бойынша егжей-тегжейлі материал қатты ұнады. Менің ойымша, бұл курс дәстүрлі бетпе-бет курстардан тиімділігі мен ыңғайлылығы жағынан басым. Мен сіздермен оқуға кеңес берер едім!
Об авторе
4.8
  • Торайгыров университет .
  • На площадке с 2023 года
Индивидуальные услуги и сервис
1 241 отзыв
32 курса
9 832 обучающихся
1 227 выданных сертификата
Профиль
Похожие курсы

Войти