Курста тауар ұғымы, нарықтағы тауарлардың өмірлік циклі, тауарлардың жіктелуі, сатуды жүзеге асыру әдістемесі, тұтынушымен жұмыс тиімділігін арттыру тетіктері туралы теориялық ережелер көрсетілген.
Практикалық дағдыларды дамыту сатушының кәсіби қасиеттерін дамытуға, тауарлық ақпаратты қолдануға, азық-түлік және азық-түлік емес тауарларды сату ережелерін қолдануға және консультациялық қызметтер көрсетуге, келіссөздер жүргізу техникасын қолдануға, қарсылықтармен жұмысты жетілдіруге және әлеуетті сатып алушылармен жанжалдарды шешуге негізделген.
Курс тестілік және практикалық тапсырмаларды орындауды қарастырады.