Жұмыспен қамту қызметінің қызметкерлері арасында негізгі құзыреттілікті дамыту

Халықты жұмыспен қамту орталықтарының (ХЖҚО) қызметкерлерін нәтижеге бағдарланумен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мақсаттарды қалыптастыру және жауапкершілікті дамыту үшін тиімді және іс жүзінде бағытталған құралдармен, ХЖҚО клиенттерімен өзара іс-қимылда тиімді ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларымен таныстыру.

52
5

Структура курса

Курстың құрылымы:

Сабақ 1. «Нәтижеге бағдарлану және автономия»

Сабақ веб -сессия форматында, сабақтан кейін практикалық тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді. Сабақтың ұзақтығы: 1 сағат. 17 минут

Бағдарлама:

- Нәтиже туралы түсінік. КҚК нәтижеге негізделген басқару жүйесі.

- Нәтижеге бағдарлану дегеніміз не.

- нәтижеге бағдарланған жұмыс компоненттері

- Жұмыс процесін қалай жақсартуға болады: «Жоспар - істеу - тексеру - дұрыс» үлгісі

- Жауапкершілікті қалай дамыту керек: «Ойлау 360» техникасы

- Автономды түрде қалай жұмыс істеу керек: Эйзенхауэр матрицасы

- өзіндік мотивация негіздері.

 

Сабақтың авторы: Алуа Ахметова - «Ernst & Young Kazakhstan» Бизнес Академиясының оқытушы -кеңесшісі және бизнес -тренері

 

 

 

2 -сабақ. «Этикалық мінез -құлық және стреске төзімділік»

Сабақ веб -сессия форматында, сабақтан кейін практикалық тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді. Сабақтың ұзақтығы: 1 сағат. 33 минут

Бағдарлама:

- Стресстің табиғатын, стрессті басқару әдістерін үйреніңіз

- Стресске төзімділікті жоғарылатуды үйреніңіз

- Сенімділік ұғымымен танысу

- Мінез -құлықтың 4 стилі туралы біліңіз және олардың арасындағы айырмашылықты үйреніңіз

- Өз стиліңізді талдаңыз

- Әр мінез -құлық стилінің күшті және әлсіз жақтарын анықтау.

 

Сабақтың авторы: Алишер Идрисов - Ernst & Young Kazakhstan Business Academy жетекші оқытушысы

 

 

3 -сабақ. «Ауызша және жазбаша қарым -қатынас»

Сабақ веб -сессия форматында, сабақтан кейін практикалық тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді. Сабақтың ұзақтығы: 1 сағат. 14 минут

Бағдарлама:

- Байланысты басқарудың маңыздылығын көрсету

- Іскерлік қарым -қатынас түрлерімен, негізгі құралдармен және тиімді қарым -қатынас әдістерімен танысу

- Байланысты мақсатқа жету құралы ретінде қалай қолдануға болатынын анықтаңыз

- клиенттермен де, компания қызметкерлерімен де байланыс сапасы мен тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

 

Сабақтың авторы: Алишер Идрисов - Ernst & Young Kazakhstan Business Academy жетекші оқытушысы

 

 

 

4 -сабақ. «Тұтынушыларға бағдар»

Сабақ веб -сессия форматында, сабақтан кейін практикалық тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді. Сабақтың ұзақтығы: 1 сағат. 31 минут

Бағдарлама:

- Клиенттерге бағытталған тәсілдер жүйесі

- ұзақ мерзімді перспективалармен байланыстың бірінші кезеңі

- сұрақ қою техникасы. Есту және тыңдау қабілеті.

- Қарсылықтармен жұмыс.

 

Сабақтың авторы: Алуа Ахметова - «Ernst & Young Kazakhstan» Бизнес Академиясының оқытушы -кеңесшісі және бизнес -тренері

 

 

 

Қосымша оқуға арналған әдебиеттер тізімі

«10 күнде өзін-өзі тәрбиелеу: ойлаудан әрекетке қалай өту керек» Брайант Т.

«Жоғары тиімді адамдардың 7 әдеті» Кови С.Р

«Алдымен бәріне назар аударыңыз» Кови С.Р.

Лакейннің «Ұстау өнері».

«» Іштен «принципі бойынша өзін-өзі ұйымдастыру. Кеңістікті, пәндік ортаны, ақпаратты және уақытты тиімді ұйымдастыру жүйесі». Моргенстерн Дж.

«Уақытты басқару Брайан Трейси. Сіз үшін уақытты қалай жасауға болады »Трейси Б.

«Маңызды-шұғыл» матрица (Эйзенхауэр матрицасы) «Эйзенхауэр Д.Д.

Роберт Циалдинидің әсер ету психологиясы

«Іскерлік жазу өнері» Саша Карепина

Барбара Минто «Минто пирамидасының принциптері»

«Стресс психологиясы және түзету әдістері», «Стресс пен бақыт бір әріпте» Ю.В.Щербатых

Жақсы стресс Келли МакГонигал

«Өзіне деген сенімділікке ие болыңыз. Сенімді болу нені білдіреді »Джил Хассон, Сью Хадфилд

Содержание курса

Нәтижеге бағдарлау және дербестік
Теория с практическим заданием (Практическое задание)
02:00
Этикалық мінез құлық және күйзеліске төзімділік
Теория с практическим заданием (Практическое задание)
02:00
Ауызша және жазбаша коммуникация
Теория с практическим заданием (Практическое задание)
01:30
Клиентке бағдарлану
Теория
02:00
Итоговое тестирование

Описание курса

Толық аннотация.

  • Курс туралы:

Курс КБК -нің қатардағы қызметкерлеріне арналған. Модульде алынған білімді КҚК бизнес -процестерінің барлық ерекшеліктерін ескере отырып, күнделікті жұмыс барысында қолдануға болады.

  • Курстың форматы:

            Курстың жалпы ұзақтығы - 5 сағат. Курс мазмұнына 4 бейне дәріс, практикалық тапсырмалар берілген жұмыс дәптері және қорытынды тест сұрақтары кіреді.

Автор

Ирина Рубашина
Отрасли:
Здравоохранение и социальное обслуживание населения
Виды деятельности:
Предоставление социальных услуг пожилым гражданам и инвалидам с обеспечением проживания, Предоставление прочих социальных услуг с обеспечением проживания, Предоставление социальных услуг без обеспечения проживания пожилым гражданам и инвалидам, Предоставление прочих социальных услуг без обеспечения проживания, не включенные в другие группировки
Об организации:

Миссия Министерства: содействие повышению уровня и качества жизни населения через обеспечение конституционных гарантий и прав граждан в области труда, занятости, миграции и социального обеспечения.

Задачи Министерства: формирование и реализация государственной политики, осуществление межотраслевой координации и государственное управление в области:
1) труда, в том числе безопасности и охраны труда;
2) занятости;
3) социального обеспечения, в том числе пенсионного обеспечения и обязательного социального страхования;
4) социальной защиты инвалидов;
5) социальной поддержки семей с детьми;
6) социальной помощи отдельным категориям граждан;
7) предоставления специальных социальных услуг;
8) миграции населения в пределах своей компетенции. 

206 отзывов
1835 обучающихся
8 курсов
1344 выданных сертификата
4.8

Отзывы

АРТЫҚБАЙ ЗАМИРА ОРЫНБАСАРҚЫЗЫ
КЕРЕМЕТ
АЙТЖАН ФАРИЗА ЕРЖАНҚЫЗЫ
Курс оте керемет