Цифрлық технологияларды қолдана отырып сатуды басқару

Курс сауда саласы үшін мамандарды даярлауды көздейді, сатып алушылармен жұмыс істеу, цифрлық технологиялар мен ИНТЕРНЕТТІ пайдалана отырып тиімді сатылымдар құру үшін ойлаудың кең көкжиегін алуға мүмкіндік береді.

Курстың құны
Тегін
Курстан тегін өту
Оқуды аяқтағаны туралы сертификат
Бұл курс не туралы?

Қазіргі нарықтық экономиканың негізі сатушы мен сатып алушының тиімді қарым-қатынасы, оның жетістігі сатуды басқарудың дұрыс құрылған стратегиясына байланысты.

Курста нарық пен нарықтық қатынастардың заманауи теориясы, нарықтық категория ретінде қажеттілік, қажеттіліктерді анықтау әдістемесі, қажеттіліктерді төлемге қабілетті сұранысқа айналдыру тетіктері, сатуды жоспарлау тұжырымдамасы қарастырылады.

Курстың практикалық бағыты аясында тұтынушылармен қарым-қатынас процесіне заманауи әдістер мен тәсілдер ұсынылған. Жарнама және тәжірибе қалыптастыру, онлайн-сатылымдарды құру, әлеуетті клиенттерді ұстап қалу қағидаттарын ескере отырып, келіссөздер жүргізу стратегиясы мен тактикасын әзірлеу сияқты мәселелерге ерекше назар аударылады.

Курс баға белгілеу, сатудан түскен табыс пен пайданы бағалау, жекелеген тауарлар мен қызметтер бойынша сатудың рентабельділігін бағалау сияқты сату жүйесінің салаларында маңызды экономикалық есептеулерді жүргізуге үйретуді қарастырады.

36:00 Курстың ұзақтығы
17 Курс сабақтары
10 Тапсырмалар
Бұл курс кім үшін?
Жаңа бастаған мамандар
Курстар жаңа бастаған мамандарға кәсіптің негізін қалауға және болашақта өз тәжірибесінде қолдануға көмектесетін бейіндік оқу материалдарын ұсынады
Кәсіпкерлер
Курстар бизнес иелеріне өз бизнесінің дамуын жеделдететін құралдарды меңгеруге және тұрақты қаржылық нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік береді
Фрилансерлер
Фрилансерлік дағдылар курстары жұмысты дұрыс құруды және ресурстарды бөлуді, өзіңізді және қызметтеріңізді жарнамалауды, әлеуметтік желілерді басқаруды, клиенттермен және тапсырыстармен жұмыс істеуді үйретеді
Не үйренесіз?
Тұтынушылардың сұранысын бағалау
Цифрлық құралдарды пайдалана отырып, клиентті ұстап алу және ұстап қалу әдістемесін әзірлеу
Тауардың әр түрін сату бойынша экономикалық көрсеткіштердің есебін жүргізу
Курс бағдарламасы

  • Нарықтың құрамдас элементтері 1 сағат 40 минут
  • Нарық категориясы ретінде қажеттілік 1 сағат 40 минут
  • Қажеттіліктердің түрлері жəне қазіргі классификациясы 1 сағат 40 минут
  • Қажеттіліктерді анықтау әдістемесі 2 сағат
  • Тұтынушылардың сұранысын бағалау және сатуды жоспарлау 2 сағат 50 минут
  • 1 модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Тұтынушылармен қарым-қатынастың заманауи құралдары мен механизмдері 2 сағат
  • Жарнама және әсер сату құралы ретінде 3 сағат 20 минут
  • Онлайн сатылымдарды құру 2 сағат
  • Клиенттермен келіссөздер жүргізу стратегиясы мен тактикасы 3 сағат 20 минут
  • Клиенттерді ұстап қалу 2 сағат
  • 2 Модуль қорытындысы бойынша аралық тестілеу 30 минут

  • Сауда қызметіндегі баға 2 сағат 30 минут
  • Сатудан түскен кіріс пен пайданы бағалау 3 сағат 20 минут
  • Сату тиімділігін бағалау 2 сағат 30 минут
  • Сатуды басқаруды жетілдіру жолдары 3 сағат 10 минут
  • Қорытынды тестілеу 1 сағат
Курс пікірлері
Тыштыкпаева Ботагоз Кабдуллаевна
09.03.2024
5*
Негматова Сабина Серекпаевна
02.03.2024
тяжеловато
Айткулова Маржангуль Айтпековна
29.02.2024
5*
АУБАКИРОВ АЙҚЫН БАТЫРБАЙҰЛЫ
04.02.2024
👍🏼
Амангельдинов Ерсултан Ерсинович
08.01.2024
керемет
Автор туралы
4.8
  • Торайгыров университет .
  • 2023 жылдан бастап алаңда
Сауда және қоймалау
1 178 отзывы
32 курс
9 306 білім алушылар
1 164 берілген сертификат
Профиль
Ұқсас курстар

Кіру