Соңғы уақытқа дейін Call-орталық операторы телефон қоңырауларына жауап беретін маман деп есептелді. Бірақ цифрлық дәуірдің арқасында, оператор мамандығы өзгеріске ұшырады және қазіргі уақытта бұл компания мен клиенттер арасындағы негізгі байланыс болып табылады. Немесе басқаша айтқанда, тауарлар мен қызметтерді ұсынатындар мен оларды сатып алушылар арасындағы байланыс. Call-орталық операторының қызметі клиенттердің таңдауы мен мінез-құлқына тікелей әсер етеді, осыған орай осы мамандықтың өзектілігі артылуда.
«Call-орталық операторы» курсында мамандықтың мәні мен ерекшелігі, Сall-орталық операторы мамандығының психологиялық-этикалық аспектілері, кіріс қоңырауларды қабылдау және өңдеу процесін ұйымдастыру, ақпараттық-анықтамалық кеңес беруді ұйымдастыру және клиенттерге қолдау көрсету саласында білім алу қарастырылады.
Оқыту барысында курс қатысушыларында телефон келіссөздерінің тиімді құрылымын түсінуді қалыптастыруға, жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін клиенттермен тиімді телефон келіссөздерін жүргізу дағдыларын дамытуға назар аударылады.