Телефон арқылы кеңес беру

Курс Сall-орталық операторының міндеттерін зерттеуді қамтиды, оған телефон арқылы кеңес беру, сондай-ақ проблемалық мәселелер бойынша клиенттермен өзара әрекеттесу кіреді.

Бесплатный курс
Курстан тегін өту
Оқуды аяқтағаны туралы сертификат
Бұл курс не туралы?

Соңғы уақытқа дейін Call-орталық операторы телефон қоңырауларына жауап беретін маман деп есептелді. Бірақ цифрлық дәуірдің арқасында, оператор мамандығы өзгеріске ұшырады және қазіргі уақытта бұл компания мен клиенттер арасындағы негізгі байланыс болып табылады. Немесе басқаша айтқанда, тауарлар мен қызметтерді ұсынатындар мен оларды сатып алушылар арасындағы байланыс. Call-орталық операторының қызметі клиенттердің таңдауы мен мінез-құлқына тікелей әсер етеді, осыған орай  осы мамандықтың өзектілігі артылуда.

«Call-орталық операторы» курсында мамандықтың мәні мен ерекшелігі, Сall-орталық операторы мамандығының психологиялық-этикалық аспектілері, кіріс қоңырауларды қабылдау және өңдеу процесін ұйымдастыру, ақпараттық-анықтамалық кеңес беруді ұйымдастыру және клиенттерге қолдау көрсету саласында білім алу қарастырылады.

Оқыту барысында курс қатысушыларында телефон келіссөздерінің тиімді құрылымын түсінуді қалыптастыруға, жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін клиенттермен тиімді телефон келіссөздерін жүргізу дағдыларын дамытуға назар аударылады.

36:00 Курстың ұзақтығы
12 Курс сабақтары
11 Тапсырмалар
Бұл курс кім үшін?
Жаңа бастаған мамандар
Курстар жаңа бастаған мамандарға кәсіптің негізін қалауға және болашақта өз тәжірибесінде қолдануға көмектесетін бейіндік оқу материалдарын ұсынады
Еңбек нарығында өз құндылығын арттырғысы келетіндерге
Курстар жұмыс тәжірибесі бар және бейіндік дағдыларды, сондай-ақ оларды тиімді пайдалану ерекшеліктерін терең меңгергісі келетін кәсіпқойлар мен мамандарға қызықты болады
Әр түрлі кәсіптің менеджерлері мен кәсіпқойлары
Курстар әр түрлі кәсіптің менеджерлері мен кәсіпқойларына базалық білім беріп, жұмыс істеу үшін жаңа дағдыларды игеруге мүмкіндік береді
Не үйренесіз?
«Call-орталық операторының» жұмысын ұйымдастыру
Телефон арқылы сөйлесе білу
Клиенттерге ақпараттық және анықтамалық кеңес беруді ұйымдастыру
Курс бағдарламасы

  • "Call-орталық операторы" мамандығының мәні мен ерекшелігі 2 сағат
  • Жұмыс орны, сапасы, білімі мен дағдылары, "Call-орталық операторларының« еңбек ақы төлемі 4 сағат
  • Call-орталық операторы мамандығының психологиялық-этикалық аспектілері 4 сағат

  • Кіріс қоңырауларды жіктеу және оңтайландыру 4 сағат
  • Кіріс қоңырауларды қабылдау және өңдеу процесін ұйымдастыру 4 сағат
  • Кіріс қоңырауларды жүзеге асыру алгоритмі  4 сағат
  • Аралық тестілеу 30 минут

  • Клиенттерге ақпараттық-анықтамалық кеңес беру мен қолдаудың мәні мен міндеттері 4 сағат
  • Клиенттерге ақпараттық-анықтамалық кеңес беруді және қолдауды ұйымдастыру 4 сағат
  • Клиенттерге ақпараттық-анықтамалық кеңес беру мен қолдауды оңтайландыру  4 сағат
  • Аралық тестілеу 30 минут
  • Қорытынды тестілеу 1 сағат
Курс пікірлері
ДОСМУХАМБЕТОВА БОТАГУЗ ГАЛИМОВНА
26.02.2024
тест қиындау екен, сабақ жақсы
Сундеткалиев Талгат Жумабаевич
17.02.2024
Норм
ТЛЕГЕНОВА НУРГУЛ МУРАТБАЙҚЫЗЫ
19.10.2023
хорошо
Шаисмаилов Диас Алиулы
06.02.2023
Маған курс, икемді кесте және зерттелетін мәселе бойынша егжей-тегжейлі материал қатты ұнады. Менің ойымша, бұл курс дәстүрлі бетпе-бет курстардан тиімділігі мен ыңғайлылығы жағынан басым. Мен сіздермен оқуға кеңес берер едім!
Автор туралы
4.8
  • Торайгыров университет .
  • 2023 жылдан бастап алаңда
Жеке қызметтер және сервис
1 252 отзыв
32 курс
9 927 білім алушылар
1 238 берілген сертификат
Профиль
Ұқсас курстар

Кіру