Заманауи нарық жағдайында маркетологтар сұранысқа ие және жоғары жалақы алады, өйткені маркетологтар бизнесті қалай алға жылжытуды және оның дамуының тұрақтылығын қамтамасыз етуді, ақша ағынын қалыптастыруды, трендтерді ұстануды және т.б. Маркетингтік талдау мамандығының артықшылығы автоматтандыру арқылы еңбек нарығынан ығыстырылмаған.
Маркетолог алгоритмдерді көмекші ретінде пайдаланады, деректермен жұмыс істейді және тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін стратегияларды әзірлейді. Бұл курсты аяқтай отырып, сіз маркетинг саласында жаңа дағдыларға ие бола аласыз немесе онлайн режимінде өз дағдыларыңызды жетілдіре аласыз.
Бұл курста сіз логикалық ойлау негіздерін, деректерді жинау және талдау әдістерін, нарықты және бәсекелестікті зерттеу, бағаны басқару және баға стратегиялары, өнімді жылжыту стратегияларын әзірлеу үшін сауалнамалар мен зерттеулер жүргізу. Курстың соңында сіз сапалық және сандық зерттеулерді қалай жүргізу керектігін үйренесіз.